مهرنوشت

نوشتاری از روی مهر در باب فرهنگ و سیاست

مهرنوشت

نوشتاری از روی مهر در باب فرهنگ و سیاست

سرآغاز

سه شنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۲، ۰۱:۵۷ ق.ظ

بالاخره بعد از مدت ها آرزویم محقق شد و توانستم وبلاگی جدید باز کنم تا از دغدغه هایم در باب فرهنگ و سیاست بنویسم.

"مهرنوشت" حاصل این آرزو و دغدغه چندوقته من است.


+ مهربونی ها را فراموش نکنید...


  • روح اله ...خ

نظرات  (۱۳)

اولین نظرم داداشت میذاره....

مبارررررکه داداش جونم
ایشالا قلمت پر برکت باشه
خیلی خوشحالم.به جد میگم
پاسخ:
ممنون على جونم،
چقدر خوبه که تو اولین نظر رو میذارى...

خیلى لطف کردى! :)
  • محمد حسن خلعتبری
  • سلام
            به سیستم بیان خیلی خوش اومدی الان تقریبا بهترین سرویس ارائه دهنده ی وبلاگ میشه که بچه های دانشگاه شریف زحمتش رو کشیدن.
    خوشحالم که دوباره وبلاگ زدی و می توینم تو فضای مجازی با هم باشیم. التبه دیگه باید حواست باشه با جوونای ازب خیلی نپری.
    بالاخره مجردی گفتن متاهلی گفتن....
    هم برای تو بد آموزی داره هم اونا اما می تونی با من راحت باشی چون من یه جورایی هم مجردم هم متاهل.
    پاسخ:
    سلام حسن عزیزم!
    آره واقعا سیستم خوبیه و خیلى بهتر از بلاگفا و امثالهمه...

    منم خوشحالم که توو فضاى مجازى هم با هم هستیم اما من دلم واسه حسن واقعى تنگ شده...

    ایشالا تو هم به همین زودیا به متاهلین میپیوندى!!! ؛)

    سلام

    وبلاگ جدید کرابم . ولی تو مهربونی ها یادت نره شعرهات رو بذاری هاااا. ایشالله همیشه وبلاگت پر بشه از ادم ها که برات کلییییی نظر بذارن.

    موفق باشی

    پاسخ:
    سلام
    ممنون،چشم یادم نمیره...اصلا مهربونى ها رو بیشتر از اینجا دوس دارم!!
    ای وای چرا تاییدیه گذاشتی. اووووووووووووووووووووووووووووووووم
    پاسخ:
    خودمم هنوز نمیدونم اینجا که میخوام سیاسى بنویسم نظرات رو تاییدى کنم یا نه...

    اگه تونستى کمکم کن!
  • رنگواژه ها
  • سلام
    کلی کلی خوشحالم
    مهربونی ها تونست باب تازه ای به اسم مهرنوشت رو باز کنه
    برات آرزوی موفقیت میکنم
    بی صبرانه منتظر نوشته هات و مطالبت هستم

    در  پناه حق
    پاسخ:
    سلام
    ممنون ازت
    خیلی لطف داشتی و داری...
    سلام
    اتفاقا خوب کاری کردی تاییدیه گذاشتی چون بحث های سیاسی خطر داره حسن. شوخی کردم. بهتره که تاییدیه باشه چون یکسری از ادم های ..... که این جای خالی رو خودت پر کن. میان و از اینکه تاییدیه نذاشتی سو استفاده می کنن و مطالب زشتی رو می نویسن  پس بهتره که تاییدیه باشه. وبلاگت خیلی خیلی قشنگ هاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا. یادت نره تو مهربونی ها شعرهای قشنگت رو بذاری. 
    پاسخ:
    آره خودمم همین نظر رو دارم...
    ممنون از نظرت :)
    چشم،گفتم که یادم نمیره...
    آیا فردی را داریم که هم مجرد باشه هم متاهل؟ واقعا داریم؟ داریم؟ عجب. دوره آخر الزمان شده
    پاسخ:
    واقعا داریم مردم؟! :-D
  • محمد حسن خلعتبری
  • سلام
            حالا من یه چیزی گفتم... بی خیال...

    پاسخ:
    والا...

    مبارکا باشه...

     

    قلمت پرتوان ومهر انگیز روح الله جان

     

    (کم اما مفید :) )

    پاسخ:
    ممنون سید حسین جانم! :)
    اصل مطلب توو "درباره مهرنوشت" نوشته شده،اینجا به دو سه جمله اى اکتفا کردم!
    .
    عههه !
    مبارکت باشه ;)
    پاسخ:
    ممنون عزیز دلم... :-*
    مبارک باشه
    پاسخ:
    ممنون :)
    سلام پس کی مطلب می نویسی؟ 
    پاسخ:
    به زودى ایشالا...
    در دست نگارشه! :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی